500 L

500 L

Az 500L modell ezen felül a belső tér kényelmének és kihasználásának területén új mércét állít fel.

500 L
500 L

ALAPÁR: 4.630.000 Ft

Külső
Az 500L az 500-hoz  hasonlóan magával ragadó gépkocsi, azonban jónéhány centiméterrel nagyobb.  A kortalan designjának és méreteinek köszönhetően (415 cm hosszú, 178 cm széles, 166 cm magas) az MPV szegmens gépjárműveinek kényelmével, azonban a B-osztályú városi autók praktikusságával és agilitásával rendelkezik. Ezért kényelmesen elszállít 5 utast a csomagjaikkal együtt.
A gépjármű alaptervezésénél a tervezők az előretolt utastérrel jellemezhető cab forward koncepcióból indultak ki.  A mindennapi felhasználhatóságot az alacsony ablakvonal is növeli. Ebben az esetben a tervezés célja volt, hogy a gépkocsiból a lehető legjobb kilátás nyíljon, ugyanakkor a lehető legtöbb fény áradjon az utasfülkébe. A Fiat 500L-t vékony karosszéria-oszlopok és a kategória legnagyobb; 1,5 m2  felületű üvegteteje jellemzi.

Belső
A Fiat 500L belső tere valóban nagyon tágas. Az 500L-ban  kényelmesen elfér 5 utas az akár 400 literes csomagtérben elhelyezett csomagokkal, illetve a belső térben található 22 tároló rekeszben elhelyezett apróbb tárgyaikkal együtt. Az alapfelszereltsége ezen felül tartalmazza a Cargo Magic Space rendszert is, melynek segítségével a csomagtér három módon rendezhető és osztható fel.
A Fiat 500L  tizenegy karosszéria színével a leggazdagabb színskálájú modell a szegmensben.


MOTOROK

1,4 95 LE
Euro 6-os normát teljesítő gazdaságos és környezetbarát motor, 4-henger, 1.368 cm3, 95 lóerő (70 kW) teljesítmény 6.000 fordulat/percnél.
178 km/h végsebesség, 12,8 mp. gyorsulás (0-100 km/h), 6 sebességes váltó
Kombinált fogyasztás: 6.1 l/100km és 143 g/km CO2 kibocsátás
Euro 6

0,9 TwinAir 105LE
Az új, több díjat is nyert TwinAir kéthengeres motor üzemanyag-fogyasztás tekintetében is kategóriájának csúcsát képviseli. Mindez az alacsony lökettérfogatnak és a nagy hatékonyságú turbófeltöltőnek köszönhető.
A Start&Stop rendszerrel felszerelt, forradalmian új kéthengeres motor alacsony üzemanyag -fogyasztással és CO2 kibocsátással teljesíti az Euro 6 normát.
2-henger, 875 cm3, 105 lóerő (77 kW) teljesítmény 5.500 fordulat/perc-nél, 180 km/h végsebesség, 12,3 mp. gyorsulás (0-100 km/h), 6 sebességes váltó
Kombinált fogyasztás 4,8 l/100km és 111 g/km CO2 kibocsátás
Euro 6

1,4 T-Jet 120 LE
A már számtalan modellben bizonyított megbízható és erőteljes 1,4 T-Jet motor immár az 500L családban is elérhető. A turbofeltöltőnek köszönhetően már 2.500-as fordulatszámon 215 Nm nyomatékot szolgáltat, mely garantálja a dinamikus menetteljesítményeket, mindezt alacsony fogyasztással párosítva.
Ráadásul gyári LPG kivitelben is elérhető, melynél a véltozatlan (50l) méretű benzintank mellé egy LPG tartály (38,4l) is kerül a pótkerék helyére, így a gazdaságos üzemeltetés mellett a hatótáv is jóval 1.000 km fölé emelkedik.
4-henger, 1.368 cm3, 120 lóerő (88 kW) teljesítmény 5.000 fordulat/perc-nél, 189 km/h végsebesség, 10,2 mp. gyorsulás (0-100 km/h), 6 sebességes váltó
Kombinált fogyasztás 6,7 l/100km és 155 g/km CO2 kibocsátás
Euro 6

1,3 MultiJet 95 LE
Második generációs turbófeltöltős dízelmotor Start&Stop rendszerrel. Ez a motor DualogicTM automatizált sebességváltóval is elérhető.
4-henger, 1.248 cm3, 95 lóerő (70 kW) teljesítmény 3.500 fordulat/perc-nél, 171 km/h végsebesség, 13,9 mp. gyorsulás (0-100 km/h), 5 sebességes váltó
Kombinált fogyasztás: 4,1 l/100km és 107 g/km CO2 kibocsátás
Euro 6

1,6 MultiJet 120 LE
Az 1,6 MultiJet II 120 lóerő teljesítményű dízel, turbófeltöltős motor az elérhető legjobb dízeltechnológiának köszönhetően hatékony és dinamikus, hiszen már 1.750 1/perc-es fordulatszámon eléri 320 Nm-es maximális forgatónyomatékát. A második generációs MultiJet technológia és a 6 sebességű váltó segítségével kimagasló menetteljesítményeket nyújt visszafogott fogyasztás mellett.
Az Euro 6 normát teljesítő motorral a Fiat 500L végsebessége 189 km/h, 0-ról 100 km/h-ra mindössze 10,7 másodperc alatt gyorsul. A motor kombinált fogyasztása csupán 4,2 l/100 km, CO2 kibocsátása pedig 112 g CO2/km.