500L TREKKING

500L TREKKING

A Fiat 500L család legvagányabb tagja.

500L TREKKING
500L TREKKING

ALAPÁR: 6.080.000 Ft

FIAT 500L TREKKING
A Trekking a Fiat 500L  család legvagányabb tagja, amely minden szabadidős sporttevékenységet kedvelőnek ajánlott. Az off-road külső okos első kerék-meghajtással kombinált, amely a Traction+ innovatív rendszernek köszönhetően javítja az irányíthatóságot nehéz és csúszós terepen és emelkedőn való könnyebb elindulást tesz lehetővé. Mindezt az 500L sorozat tágasságának és praktikusságának elvesztése nélkül.

Trekking
Ezt hangsúlyozzák a speciális, off-road jellegű lökhárítók és műanyag betétek. A terepesítés azonban nem merült ki a külsőségeknél, amire bizonyíték a 13 mm-rel megnövelt hasmagasság és a 30 km/h alatt kapcsolható elektronikus differenciálzár mely csúszós útviszonyok között a kipörgő kerék megfékezésével a tapadó kerékhez irányítja a motor nyomatékát.
A gépjármű külsejét számos új részlet díszíti, mint például műanyag sárvédőszélesítések, oldalsó légbeömlők az első lökhárítón,  matt ajtóiklincsek  és oldalsó díszlécek. Az új Trekking verzió belsejét szövet-műbőr  részekkel kombinált kiváló minőségű kárpitok jellemzik. Két színösszeállítás választható:  Magnesio szürke szövet műbőr betétekkel, vagy fekete szövet fehér betétekkel.

Traction+ rendszer
A Fiat L Trekking új verziójának kulcsfontosságú eleme az alapfelszereltségként kínált Traction+ rendszer.  Ez az innovatív rendszer javítja a tapadást csúszós útviszonyok között, ugyanakkor jóval kedvezőbb költségeket is garantál a 4x4 összkerék-meghajtáshoz képest.
A Traction+ rendszer a gépkocsi már létező hardverét, az ESP elektronikus stabilitzás ellenőrző rendszerét használja, de nagyobb mértékben. A vezérlőegység az ellenőrzés speciális algoritmusának és fékrendszer irányításnak köszönhetően elektronikusan stimulálja az önzáró elektromechanikus differenciálművet. A szofter optimalizálása és az a tény, hogy a fékerő a normális (hidraulikus) fékkörön át hat, az egész rendszert még fejlettebbé teszi hagyományos önzáró differenciálműveknél. Noha mindkét megoldás teljesítménye összehasonlítható, a Traction+ lényzegesen könnyebb. A műszerfalon gombnyomással vezérelhető rendszer 30 km/ óra sebességig aktív.
És pontosan hogyan működik? A vezérlőegység bármilyen alacsony vagy nulla tapadású kerékmeghajtásnál megállapítja a csúszást és a hidraulikus rendszert  a csúszós keréken fékerő kifejtésére utasítja. Ezzel a motor nyomatéka a jobban tapadó kerékhez irányul, nem veszik el a kipörgő keréken. Ez megkönnyíti a veztést, segít megtartani az iránystabilitást és biztonságos haladást biztosít nagyon egyenetlen és csúszós felületen is.